A Friend of Dorothy
Dorothy er en ensom enke. Kroppen svikter, men hun er fortsatt sylskarp. Når 17 år gamle JJ ved et uhell sparker fotballen inn i hagen hennes, snur han opp ned på Dorothys daglige rutine med piller, svisker og kryssord, og et usannsynlig vennskap blomstrer. Selv om de er fra to helt forskjellige verdener, oppdager de at de har mer til felles enn de aner.