Brilliant Corners: Liberia
I etterkrigstidens Liberia utforsker Sam surfeturismens positive innvirkning på Robertsports økonomi. Han møter gamle venner, og er vitne til sportens helbredende kraft etter krigen, med utfordringer som krigsminner, frykt for å besøke Liberia og mangel på utstyr. Sam oppdager initiativer som Mama Liberia Sewing Cooperative som styrker kvinner og surfeturismens rolle i Robertsports utvikling.