Brilliant Corners: Jamaica
Sam drar til sørøst-Jamaica for å finne bølger. Langs Bull Bay oppdager han Boston Beachs surfearv. Sam fordyper seg i lokalkultur og omfavner jamaicansk slang og viser Karibias mangfoldige fasetter. Etter å ha sett kvinnelige fotballsspilleres dyktighet følger et minneverdig dancehall-oppgjør.