Ocean Therapy
Ocean Therapy skildrer Brunos reise fra surfer og skipper til å takle livet etter å ha blitt lam i beina i en alder av 24. Gjennom depresjon og to selvmordsforsøk finner Bruno trøst og formål med havet, og viser den forvandlende kraften ved å følge sine lidenskaper også i møte med motgang.