Comedy Queen
13 år gamle Sasha har bestemt seg for å bli standup-komiker. Mest av alt vil hun få faren til å le, da han ofte gråter i dusjen når han tror ingen hører ham. Hjemme er alt en påminnelse om en mor som ikke lenger er i live, men Sasha nekter å gråte – hun skal bli en komediedronning!
13 år gamle Sasha har bestemt seg for å bli standup-komiker. Mest av alt vil hun få faren til å le, da han ofte gråter i dusjen når han tror ingen hører ham. Hjemme er alt en påminnelse om en mor som ikke lenger er i live, men Sasha nekter å gråte. I all hemmelighet skriver hun en liste over alt hun må gjøre for å overleve sorgen, som inkluderer å barbere håret, slutte å lese bøker, takke nei til verdens søteste valp og fremfor alt bli en stand-up-dronning.