Stay
«Stay» følger forfatteren Kiara og den tidligere MMA-utøveren Miles som går gjennom et vondt brudd. Når alt ser mørkt ut, støter de på sjokkerende, overnaturlige krefter. De må slutte å kjempe mot hverandre og heller kjempe for livet.