The Middle Men
Filmen "Middle Men" utforsker livene til åtte middelaldrende menn i England, som utfordrer stereotyper og samfunnets forventninger. De står overfor personlige kamper, fra avhengighet til karriereendringer, ekteskapsforpliktelser og perioder med depresjon. Dokumentaren utforsker kompleksiteter for personer i deres alder og søken etter mening i en verden i rask endring.