Drama, Romantikk
Denne filmen, T R Y, er som et speilbilde og utgjør en del av virkeligheten, akkurat som livet selv observeres fra ulike perspektiver. Den viser seerne en refleksjon av seg selv. Publikum kan kjenne seg igjen i denne filmen på den måten at de ikke bare kan finne aspekter av sine egne liv som de allerede kjenner, men også nye. Filmen gir en variert og berikende dialog om vennskap, modenhet og om en selv.