Fast & Furious 7
En kaldblodig spesialagent vil gjøre opp et regnskap, og gjengen er målet. Deres eneste håp er å sette seg bak rattet igjen for å sikre en genial sporingsenhet. De står overfor sin største trussel noensinne, fra Abu Dhabi til hjemmebanen i Los Angeles. Gjengen må samles igjen som et team, og som en familie, for å beskytte sine egne.
Etter å ha beseiret Owen Shaw, vender Dominic Toretto, Brian O'Conner og gjengen hjem til USA for å leve et normalt liv. Men freden blir kortvarig. Owens hevnlystne bror, Deckard Shaw, er på jakt etter dem. Nå er hele gjengen i fare, og de må finne mannen som drepte Han ... før han finner dem.