Action og eventyr
Hobbs (Dwayne Johnson) har sporet en organisasjon med livsfarlige leiesjåfører gjennom 12 land. For å stoppe dem må han slå dem på gateplan. Derfor ber han Dom om å samle eliteteamet sitt i London.
Hobbs (Dwayne Johnson) jakter på en organisasjon av livsfarlige sjåfører. Hjernen bak det hele (Luke Evans) får hjelp av Letty (Michelle Rodriguez), kvinnen Dom (Vin Diesel) trodde var død. Den eneste måten å stoppe de kriminelle leiesoldatene fra å stjele et topphemmelig våpen på, er å slå dem på gatenivå. Derfor ber Hobbs om hjelp fra Dom og hans elite-team. Belønningen for den ultimate jakten? Full benådning for alle, og en sjanse til å gjenforene familiene sine.