The Fate of the Furious
Akkurat da Dom, Letty og gjengen finner roen, tvinger en nådeløs cyberterrorist Dom til å jobbe for henne. Målet hennes: global makt. Et sjokkerende svik og gamle hemmeligheter splitter familien, men de gir seg ikke. Nå må de reise jorden rundt og gjennom det tøffeste terrenget for å hente hjem mannen som gjorde dem til den familien de er.
Dom og Letty er gift, Brian og Mia har trukket seg tilbake, og resten av gjengen er frikjent. De har endelig funnet roen og lever et normalt liv. Men da en mystisk kvinne lokker Dom inn i en kriminell verden han ikke klarer å unnslippe, sviker han de som står ham nærmest. Gjengen står overfor prøvelser som vil teste dem som aldri før. Fra Cubas strender og New Yorks gater til isflatene i Barentshavet – de reiser verden rundt for å stoppe en anarkist fra å skape globalt kaos … og for å hente hjem mannen som gjorde dem til en familie.