Travel Man er tilbake! Denne sesongen vil den anerkjente regissøren, forfatteren og BAFTA-vinnende skuespilleren Richard Ayoade fortsette sine reiseeventyr med berømte venner. I den lenge forventede julespesialen blir Hollywoods favoritt-morojente, Rebel Wilson, med Richard på et eventyr til Firenze.
Travel Man er tilbake! Denne sesongen vil den anerkjente regissøren, forfatteren og BAFTA-vinnende skuespilleren Richard Ayoade fortsette sine reiseeventyr med berømte venner. I den lenge forventede julespesialen blir Hollywoods favoritt-morojente, Rebel Wilson, med Richard på et eventyr til Firenze. Under reisen vil Richard utfordre seg selv til å se og gjøre så mye som mulig og utsette såkalte turistattraksjoner for sin nådeløse granskning.