Richard Ayoade fortsetter reiseeventyrene sine med berømte venner. "Travel Man" er Richards sjanse til å vise oss hvor vi har gjort ting feil med å ha den mest mulig kulturelt effektive ferien med alle de kjedelige delene fjernet. I hver episode suser han avgårde til et spennende sted med en kjendisvenn. I denne jule-ekstravagansen drar Richard og "Mad Men"-skuespiller Jon Hamm rundt i Hongkong.
Etter å ha erobret teknologiverdenen i "Gadget Man", fortsetter den anerkjente regissøren, forfatteren og BAFTA-vinnende skuespilleren Richard Ayoade reiseeventyrene sine med berømte venner. "Travel Man" er Richards sjanse til å vise oss hvor vi har gjort ting feil med å ha den mest mulig kulturelt effektive ferien med alle de kjedelige delene fjernet. I hver episode suser han avgårde til et spennende sted med en kjendisvenn. I denne timelange jule-ekstravagansen drar Richard og "Mad Men"-skuespiller Jon Hamm rundt i Hongkong, får med seg en tai chi drop-in økt, en tur i helikopter og litt fusion dim sum.