Wycieczka
Landsbyjenta Anna møter Andrzej og Joanna, et rikt par fra Warszawa. Intelligent og drevet av ønsket om å leve et annerledes liv, bestemmer Anna seg for å hjelpe paret med å finne ruinene de leter etter. På reisen sammen viser den fattige jenta seg snart å være en "bedre" Joanna. Instinktivt fyller Anna mer og mer rollen som Joanna, og blir en eksistensiell trussel for henne.