Tenderness
Fire unge voksne prøver å finne fotfeste i en voksenverden som ofte ikke viser nåde. I møte med livets kompleksitet havner de i utfordrende situasjoner som tvinger dem til å både være vitne til og å vise ømhet, noe som setter både relasjonene deres og deres følelsesmessige styrke på prøve.