Crossword
En ensom kvinne som finner trøst i det daglige kryssordet innser at svarene er overalt rundt henne. På en viktig dag i livet sitt begynner hun å se løsningene på ledetrådene i verdenen rundt seg. Hun lurer på om det er magi, tilfeldighet eller noe helt annet.