LEGO Star Wars: Sommerferie
Finn har arrangert en overraskelsesferie for vennene sine på den galaktiske stjernekrysseren Halcyon! Men Finns plan slår raskt feil da han kommer bort fra gruppen. Mens han er alene om bord på Halcyon, støter han på tre Kraften-ånder – Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker og prinsesse Leia – som alle deler sine egne uventede historier om ferier som har gått galt.