We'll Be Fine
På et uventet tidspunkt i livene deres faller Aktan og Lal hodestups for hverandre. Omstendighetene virker umulige, men tiltrekningen mellom dem er uimotståelig. De forstår ikke de underliggende årsakene til tiltrekningen eller hvorfor de ikke klarer å bryte seg fri, selv når de krangler som verst. Men kjærligheten vil vise dem begge hvem de er når deres lidenskapelige bånd forvandles til en turbulent indre reise fylt av sårbarhet, skjulte følelser og smerte.
På et tidspunkt i livet hvor de minst hadde ventet det, står Aktan og Lal putselig overfor en kjærlighet de ikke er i stand til å kontrollere. Til tross for ulikhetene mellom dem og de umulige omstendighetene, føler de på en uimotståelig tiltrekning. Som to personer fra vidt forskjellige verdener, trollbindes de av en uuttømmelig kjærlighet og begynner å gjenoppdage både seg selv og hverandre. Forholdet deres forvandles til en fortryllende romantisk historie, men også en turbulent og rystende indre reise. Kjærligheten deres blir et speil på sårbarhet, anger, undertrykte følelser og byrder fra fortiden. Sammen vil de innse at kjærligheten kanskje er det eneste som kan vise oss hvem vi virkelig er.
Lal og Aktan møtes på en fest. Tiltrekningen mellom dem vil endre livene deres for alltid.
Lal og Aktan er først lykkelige, men sjalusi slukker gnisten og tvinger dem til å innse sannheten.
Lal blir sjalu på Aktans nye ansatte, Hare. Det blir full krise når Lal og Aktan skal feire årsdag.
Lal og Aktan bearbeider hjertesorgen på ulike måter, men ingen av dem klarer å glemme den andre.
Lal og Aktan gjenforenes, men akkurat når ting ser lysere ut, innhenter fortiden dem igjen.
Tynget av forholdet deres, klandrer Lal og Aktan hverandre, og Lal kommer med et vilt forslag.
Aktan og Lal finner endelig ut av hva som holder dem sammen og hva som vil bryte dem fra hverandre.