The Bystanders
‘Bystanders’ er valgt ut til å være skytsengler, med oppgaven å våke over sitt utvalgte menneske. De kan gripe inn for å beskytte mennesket sitt, men kan ikke blande seg inn i livene deres. Men ikke alle tilskuere liker hverken mennesket eller reglene!