Watching
Josh sitter alene på en kafé og ser på livet, mens han undertrykker følelsene for servitøren Annie. Men da Carrick dukker opp, får han en sjanse som kan forandre alt. I denne nervepirrende thrilleren blir evnen til å skille sannhet fra løgn plutselig avgjørende for å overleve.