How Dogs Got Their Shapes
Med flere raser og utallige variasjoner er hundedyrene en av de mest varierte artene på kloden. Fra ører til haler, pels og poter. Hver kroppsdel er konstruert slik av en årsak. I How Dogs Got Their Shapes får vi vite mer om de ulike variantene av hundedyr, og ser hvordan de ulike aspektene spiller en viktig rolle i evolusjonen, historien og oppførselen til de ulike rasene.