Pets
"Pets" er en dokumentar om det utrolige forholdet mellom mennesker og dyrene deres, rundt om i hele verden. Med fokus på hunder, katter, griser, geiter og endatil rovfugler tar "Pets" oss med på en morsom og gripende reise som feirer kjærlighet, tap og slikk på veien.