All Inclusive
Kaotiske Ditte og storesøsteren hennes, den overfølsomme Sigrid, reiser til Malta sammen med moren deres, Lise, for å feire 60-årsdagen hennes. Lise har akkurat blitt forlatt av ektemannen og de to søstrene er ikke helt enige om hvordan de skal få muntret opp den ulykkelige moren. Ferien blir til en absurd konkurranse når Ditte og Sigrid krangler om morens oppmerksomhet.
Kaotiske Ditte og storesøsteren hennes, den overfølsomme Sigrid, reiser til Malta sammen med moren deres, Lise, for å feire 60-årsdagen hennes. Lise har akkurat blitt forlatt av ektemannen og de to søstrene er ikke helt enige om hvordan de skal få muntret opp den ulykkelige moren. Ferien blir til en absurd konkurranse når Ditte og Sigrid krangler om Lises kjærlighet og oppmerksomhet midt i charterlivet, sjalusi, familiemønster, løgner, disco - og en fingernem bartender som heter Antonio.