Mens vi lever
Kristian er forelsket og klar til å begynne et liv sammen med Anne. En dag banker Tommy på døren. Kristian har ikke sett Tommy på flere år og plutselig blir han konfrontert med fortiden som han har gjort alt for å glemme. Inspirert av virkelige hendelser, handler historien om fire mennesker med skjebner som flettes sammen etter en alvorlig ulykke: en ulykke som forandrer livene deres for alltid.