Love Thy Nader
De uredde og hysterisk morsomme Nader-søstrene Brooks, Mary Holland, Grace Ann og Sarah Jane har byttet ut livet i Louisiana-sumpen med mote, drama og storbylivet i New York.
De uredde og hysterisk morsomme Nader-søstrene, Brooks, Mary Holland, Grace Ann og Sarah Jane, erobrer New York. De har byttet ut livet i Louisiana-sumpen med mote, drama og storbyliv. Brooks pryder forsiden av Sports Illustrated, går gjennom en skandaleomsust skilsmisse og har funnet en ny flamme. Søstrene griper mulighetene som byr seg, og navigerer eksklusive kretser, karrieredefinerende øyeblikk og kjærlighetslivet. I en by der du enten stråler eller brenner opp, har de alltid hverandre.