Royal Rules of Ohio
En dokuserie som følger tre ghanesiske søstre mens de navigerer tjueårene sine i Columbus, Ohio. Agyekum-søstrene lever et overdådig liv som døtrene til kongelige etterkommere av to av de rikeste og mektigste ghanesiske kongerikene. Med det privilegiet kommer imidlertid stort ansvar.
En dokuserie som følger tre ghanesiske søstre mens de navigerer tjueårene sine i Columbus, Ohio. Agyekum-søstrene lever et overdådig liv som døtrene til kongelige etterkommere av to av de rikeste og mektigste ghanesiske kongerikene. Med det privilegiet kommer imidlertid stort ansvar. Bak lukkede dører får seere et glimt inn i dobbeltlivene søstrene lever, som kan besudle familiens fornemme rykte.