Peppa Gris
Serien fokuserer på livet til Peppa og hennes familie og venner. Peppas familie består av lillebroren George, mamma Gris og pappa Gris. Noen ganger er det også bestefar Gris og bestemor Gris, samt Chloé Gris (Peppas kusine), onkel Gris og tante Gris. Chloé har en lillebror, Alex, og to venner, Simon Ekorn og Belinda Bjørn.