Rolling Stone: Life and Death of Brian Jones
Rolling Stone: Life and Death of Brian Jones. Den nye dokumentaren fra den anerkjende filmskaperen Danny Garcia utforsker fremgangen til Brian Jones og Rolling Stones samt Jones sin alt for tidlige død. Garcia gir et interessant og avslørende bilde av en popstjerne som er dømt til undergang.