Just Like Me!
I «Just Like Me!» følger vi fem tenårings-vloggere. Hver uke møtes på en juicebar på en båt. Her samarbeider de, spiller inn videoer og diskuterer omdømmet sitt på nettet og hverdagen sin. Hver av dem har sine egne spesifikke talenter, og serien handler også om utviklingen av disse talentene. «Just Like Me!» er en realityinspirert komedie som i sin helhet foregår i og rundt juicebaren.