Oppveksthistorier, Komedie
«Jonge Garde» handler om seks studenter på en eksklusiv kokkeskole. Her forberedes de på gode karrierer i de flotteste restauranter. Men for å lykkes, må de jobbe hardt og takle utfordringer. Man blir ikke en god kjøkkensjef over natta...