Little Matters: Insects
Fordyp deg i insektenes intrikate verden. Fra maurløvens feller til den geniale teknologien som termittene bruker for å holde soppfarmene sine kjølige. Insektene føder, spiser, kommuniserer, bygger, finner partnere og jakter på mer enn fem millioner måter: Little Matters reiser inn i deres utrolige og imponerende verden.