Dyr og natur, Dokumentarserie
Bli med til et ukjent mikrounivers hvor en karismatisk gjeng med bittesmå helter bruker utrolige superkrefter for å overleve - fra de raske sandjegerne som flykter fra Borneos varme strender til den magiske metamorfosen av en vannymfe på en britisk dam, til den amerikanske månespinneren fra Smoky Mountain som prøver å få vinger, finne kjærligheten og spre sine gener på én kveld!