Legenden Om Narnia: Reisen til det ytterste hav
"Lucy og Edmund Pevensie forsvinner inn i et maleri sammen med fetteren Eustace og blir fraktet til Narnia for å slutte seg til kong Caspian og den edle musa Reepicheep om bord…"