Maleficent: Mistress of Evil
Historien om Disneys mest ikoniske skurk fortsetter i Maleficent: Mistress of Evil, med Angelina Jolie. Maleficent og guddatteren Aurora begynner å tvile på de tette båndene mellom seg idet de trekkes i ulike retninger av et kommende bryllup, uventede allierte og mørke nye krefter som spiller sitt spill.
Historien om Disneys mest ikoniske skurk fortsetter i Maleficent: Mistress of Evil. Maleficent og Aurora har hatt det godt. Forholdet deres, som oppstod av hjertesorg, hevn og kjærlighet, har blomstret. Likevel fins det hat mellom mennesker og feer. Auroras kommende ekteskap med prins Philip er grunn til å feire siden bryllupet skal forene kongeriket Ulstead og nabolandet Heilandet. Men når et uventet møte fører til en mektig ny allianse, trekkes Maleficent og Aurora fra hverandre til fiendtlige sider i en stor krig som setter lojaliteten deres på prøve og får dem til å tvile på om de virkelig kan bli en familie. Maleficent: Mistress of Evil er med Angelina Jolie, Elle Fanning og Michelle Pfeiffer som dronning Ingrith.