Mr Hublot
Mr. Hublot er en tilbaketrukket, merkelig karakter med tvangslidelser, redd for endring og verden utenfor. Ankomsten til Robot Pet snur livet hans på hodet når han forsøker å dele hjemmet sitt med den invaderende følgesvennen.
Mr. Hublot lever i en verden der karakterer laget delvis av mekaniske deler kjører enorme kjøretøy og lever i sameksistens. Det er en verden der enorme maskiner og resirkulerte materialer dominerer. Mr. Hublot, introvert, merkelig og med tvangslidelser, er redd for endring og verden utenfor. Løsningen hans er å aldri gå utenfor leiligheten sin. Fra ingen steds fra ankommer imidlertid Robot Pet og snur livet hans på hodet, da han nå må dele hjemmet sitt med denne invaderende følgesvennen.