Oppveksthistorier, Komedie
De bortskjemte jentene Taylor og Courtney har mye å lære når faren deres insisterer på at de skal jobbe på familiens melkegård mens han tar en ferie. De sliter med å balansere popularitet, søte gutter og det å bli voksne. Vil jentene klare å redde familiebedriften og bli bedre mennesker i prosessen?