Close to September
"Close to September" følger Alejandra på en campingplass. Når hun møter Amara, en selvsikker byjente, blir gamle sår åpnet, og hun må revurdere kjærlighet, frihet og rammer hun selv har satt.
"Close to September"" skildrer livet til Alejandra, en ung kvinne som bor året rundt med familien på en beskjeden campingplass i en kystby, der hverdagen preges av kjedsomhet og midlertidige, sesongbetonte romanser. Om sommeren fylles plassen av turister som bringer ny energi, historier og muligheten for korte forelskelser som Alejandra nyter uten forpliktelser. En festnatt tar livet hennes en uventet vending når hun møter Amara, en byjente som utstråler selvtillit og mystikk. Etter hvert som forholdet utvikler seg, åpner Alejandra gamle sår og revurderer rammene hun har satt for seg selv. Denne sommeren gjennomgår hun en personlig utvikling som redefinerer synet på kjærlighet og på seg selv.