All That Glitters
En tenåring raner en rik kvinne, men en ulykke knytter dem sammen. Eddie innser at Margaret skjuler smerter og traumer som speiler hans egne, og at de har mer til felles enn det han først trodde.
Margaret er en velstående kone og mor fra Chelsea som tilsynelatende har alt. Eddie, en desperat tenåring fra feil side av byen, tror at de rike lever sorgløst. Når han raner Margaret, oppstår en bilulykke som knytter deres skjebner sammen. Eddie oppdager at Margaret bærer på dype sår som speiler hans egen traumatiske barndom.