13 Hours That Saved Britain
For å markere 70-årsdagen for slaget om Storbritannia hyller filmen "13 Hours That Saved Britain" heltene, teknologien og livsmotet til det britiske folket. Gjennom dramatiske opptak og intervjuer utforsker filmen den avgjørende dagen 15. september 1940, da Fighter Command-pilotene forsvarte Storbritannia mot nazistenes invasjon.