Battle of Britain 80: Allies at War
I 1940, da Storbritannia sto på randen av kollaps, kom redningen fra hele Europa. Denne dokumentaren avslører de ukjente historiene om de franske, tsjekkiske og polske pilotene som sluttet seg til kampen, og viser hvordan disse allierte heltene var avgjørende for å sikre seieren i slaget om Storbritannia.