John Lennon - Love Is All You Need
I anledning 30-årsdagen for hans bortgang gir denne unike dokumentaren et nært og personlig innblikk i John Lennons liv. Med aldri tidligere vist materiale og intervjuer med hele Lennon-familien – inkludert Lennon selv – dykker filmen ned i hans liv og varige arv.