Star Wars: Tales of the Underworld
Bli med inn i galaksens farlige underverden i denne seks-episoders reisen som følger opplevelsene til to ikoniske skurker. Den tidligere snikmorderen og dusørjegeren Asajj Ventress får en ny sjanse i livet og må flykte med en uventet ny alliert, mens den lovløse Cad Bane møter fortiden sin når han står ansikt til ansikt med en gammel venn som nå er lovens håndhever.