Timmy Time: Timmy's Christmas Surprise
Det er juleaften i barnehagen og Timmy og vennene er spente. Alle er så travle at de ikke oppdager snøstormen utenfor før det er på tide å dra hjem. Osbourne oppdager barnehagebussen begravet i snø. De er innesnødd!