When In Rome
Når newyorkeren Beth drar til Roma, overraskes hun av en uventet forelskelse. Hun blir fort skuffet og tar mynter fra Fontana de Amore, noe som tiltrekker komisk upassende beilere. Men når en sjarmerende reporter (Josh Duhamel) faller for henne, er Beth skeptisk. Er han ekte vare, eller bare forhekset? Ikke gå glipp av hysteriske prestasjoner et stjernelag du vil se om og om igjen.