Receta Del Equilibrio, La
Ricard Camarenas grønnsaksbaserte matlaging har gitt ham to Michelin-stjerner, og nå møter han utfordringen med å gjenåpne restaurantene sine etter nedstengningen. Valèncias frukthage har fortsatt sin naturlige vekstsyklus på tross av pandemien.