Ringeren i Notre Dame
Inspirert av Victor Hugos klassiske roman: Dette er fortellingen om Quasimodo, den snille og ensomme pukkelryggede ringeren i Notre Dame. Etter oppfordring fra gsteinfigur-vennene sine forlater Quasimodo tårnet og drar for å finne sin første sanne venn, den vakre sigøyneren Esmeralda. Hun forteller han om sigøynernes gjemmested, og når stedet trues, må han kjempe for å redde byen han elsker. Inneholder tobakkskildringer.