Drop It
Under den vidstrakte himmelen dyrker basehoppere og strikkhoppere sin lidenskap. Denne dokumentaren avdekker deres verden, og fremhever ferdighetene, personlighetene og skjønnheten til luftens disipliner. Fra vingedrakter til dristige triks, kan du utforske deres ekstraordinære reise i fantastiske omgivelser, mens stereotyper blir utfordret og nye perspektiver blir avslørt.