Perfect Crown
I et moderne Sør-Korea styrt av et monarki, er status alt. Seong Hui-ju er en briljant direktør fra en styrtrik familie, men som vanlig borger blir hun sett ned på. Når presset om å gifte seg blir for stort, legger hun en dristig plan: et kontraktsekteskap med den kongelige storprinsen Ian. Han er en mann som er født til å leve i skyggen, men ser sin egen mulighet i avtalen. Hun har alt unntatt status. Han har kun status. Kan de trosse forventningene og skape sin egen skjebne?