Blind Audition
Fiolinistene Ari og Ron er i et forhold. Når begge blir invitert til å prøvespille for å spille en solo i et orkester, blir de plutselig konkurrenter. Tilliten de har til hverandre blir satt på prøve når Ron mottar et fristende tilbud fra orkesterets dirigent.