The Kardashians
Familien du kjenner og er så glad i er her med en helt ny sesong som gir et fullstendig innpass i livene deres. Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall og Kylie tar kameraene med for å avsløre sannheten bak overskriftene.